Veřejná zakázka: B2102 ZŠ Hamr - výměna rozvodů splaškové kanalizace pod školní jídelnou

Informace o veřejné zakázce

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Všichni pracovníci pohybující se na ploše vyhrazeného staveniště musí být řádně proškoleni a vybavení potřebnými pomůckami pro tyto práce (o proškolení bude proveden zápis). Jsou-li prováděny bourací nebo zemní práce, musí být během jejich provádění dodržována ustanovení všech platných ČSN a navazujících vyhlášek a předpisů týkajících se bezpečnosti práce. Tuto povinnost zhotovitel dále přenese i na jím smluvené poddodavatele

      Zhotovitel bude poskytovat součinnost s koordinátorem bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi po celou dobu přípravy a realizace stavby dle podmínek zákona č. 309/2006 Sb., kterým se upravují další požadavky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v pracovněprávních vztazích a o zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při činnosti nebo poskytování služeb mimo pracovněprávní vztahy (zákon o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci), ve znění pozdějších předpisů. Tuto povinnost zhotovitel dále přenese i na jím smluvené poddodavatele.
  • Jiné
    • Kromě obecného důrazu na technické či ekonomické parametry zadávaní veřejné zakázky budou zohledněny také související dopady zejména v oblasti vlivu na životní prostředí, ekologicky šetrných řešení, řešení snižujících nároky na energie, udržitelnosti zdrojů apod.

      Environmentální přínos realizace předmětu veřejné zakázky je zohledněn v nastavení podmínky zodpovědného nakládání s odpady a likvidace odpadů v souladu s legislativními předpisy (zejména zákon č. 541/2020 Sb., o odpadech) zahrnující zejména odpovědnou likvidaci všech odpadů vzniklých činností zhotovitele, řádné umístění, odvoz a uložení odpadů a zejména vybouraných hmot a stavební suti na příslušnou skládku, vedení evidence o druzích odpadů a jejich zneškodňování, udržování pořádku a čistoty na staveništi.

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
29.05.2023 13:26 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Adriana Dragounová Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2    
25.05.2023 10:17 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Adriana Dragounová Doplnění zadávací dokumentace    

Ostatní zprávy k zakázce

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 29.05.2023 ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.mulitvinov.cz/vz00001861

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky