DBID: 1979
Systémové číslo: P24V00000002 Spisová značka:
OIRR/188/2024/DRA
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení:
27.02.2024
Nabídku podat do:
18.03.2024 12:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: K1904 Parkování v lokalitě Osada – Jih v Litvínově
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Předmětem zakázky je vybudování parkovacích míst, vč. odvodnění, rekonstrukce a rozšíření chodníkových ploch, a to ve čtyřech lokalitách v ul. Sukova, Šaldova a Jedličkova (Osada Jih). Celkem je navrženo 83 kolmých, šikmých, podélných parkovacích míst rozdělených ve čtyřech stavebních objektech. Plocha komunikací nebo park. plochy jsou z betonové dlažby, příp. betonové vsakovací dlažby tl. 80 mm. V ul. Jedličkova je jedná kromě parkovacích ploch také o výstavbu plochy kontejnerového stání, dlažba v tl. 80 mm. Je navrženo nové svislé a vodorovné dopravní značení. V rámci SO 04 Jedličkova ul. bude doplněno veřejné osvětlení (2 nové stožáry a demontáž 1 stožáru).
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
7 429 766 Kč bez DPH
Místo plnění
Ústecký kraj
Zadavatel
Úřední název: Město Litvínov
IČO: 00266027
Poštovní adresa: náměstí Míru 11
43601 Litvínov
Název odboru:
Odbor investic a regionálního rozvoje
Id profilu zadavatele ve VVZ: 480592
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mulitvinov.cz)
Zhotovitel se zavazuje k plnění veškerých povinností vyplývající z obecně závazných právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění Veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí Zhotovitel i u svých Podzhotovitelů.
Férové dodavatelské vztahy
Zhotovitel se zavazuje k sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými Podzhotoviteli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve Smlouvě, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby; uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se Smlouvou. Dále se zavazuje k řádnému a včasnému plnění finančních závazků svým Podzhotovitelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení Podzhotovitelem vystavených faktur za plnění řádně poskytnutá k plnění Veřejné zakázky, a to vždy do 5 pracovních dnů od obdržení platby ze strany Objednatele za konkrétní plnění nebo v termínech splatnosti dle smlouvy s Podzhotovitelem.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Zhotovitel zajistí odvoz, uložení a likvidaci odpadů v souladu s obecně závaznými právními předpisy a bude účinně hledat taková technická řešení, která umožní jejich zpětnou recyklaci a další využití.