DBID: 2098
Systémové číslo: P24V00000121 Spisová značka:
OIRR/6058/2024/DRA
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení:
16.08.2024
Nabídku podat do:
03.09.2024 09:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Lokální opravy komunikací na území města Litvínova
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Předmětem zakázky jsou stavební práce spočívající v opravě 15-ti úseků komunikací ve vlastnictví a správě města Litvínova v celkovém rozsahu cca 3 800 m2, jejichž stavební stav je již nevyhovující a neodpovídá potřebám dopravního zatížení. Jedná se o lokální a větší opravy povrchu komunikací.
Bližší informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Zadavatel upozorňuje na limitaci výše nabídkové ceny uvedenou v bodě 10.2.4 zadávací dokumentace.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
neuvedena
Místo plnění
Ústecký kraj
Zadavatel
Úřední název: Město Litvínov
IČO: 00266027
Poštovní adresa: náměstí Míru 11
43601 Litvínov
Název odboru:
Odbor nakládání s majetkem
Id profilu zadavatele ve VVZ: 480592
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mulitvinov.cz)
Zhotovitel se zavazuje k plnění veškerých povinností vyplývající z obecně závazných právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění Veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí Zhotovitel i u svých Podzhotovitelů.
Férové dodavatelské vztahy
Zhotovitel se zavazuje k sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými Podzhotoviteli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve Smlouvě, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby; uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se Smlouvou. Dále se zavazuje k řádnému a včasnému plnění finančních závazků svým Podzhotovitelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení Podzhotovitelem vystavených faktur za plnění řádně poskytnutá k plnění Veřejné zakázky, a to vždy do 5 pracovních dnů od obdržení platby ze strany Objednatele za konkrétní plnění nebo v termínech splatnosti dle smlouvy s Podzhotovitelem.
Podpora ekologicky šetrných řešení
Zhotovitel zajistí odvoz, uložení a likvidaci odpadů v souladu s obecně závaznými právními předpisy a bude účinně hledat taková technická řešení, která umožní jejich zpětnou recyklaci a další využití.