DBID: 2022
Systémové číslo: P24V00000045 Spisová značka:
OIRR/2663/2024/BLJ
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2024-029512
Datum zahájení:
18.04.2024
Nabídku podat do:
07.05.2024 09:30
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: ZŠ Janov – stavební úpravy střech pavilonu A, A1, A2 a B
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Stavební práce spočívající ve výměně střešního pláště vč. jeho zateplení, vytvoření nové hydroizolace, výměně klempířských prvků a oprava konstrukcí střešního pláště střech pavilonů A, A1, A2 a B budovy základní školy.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
6 000 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Ústecký kraj
Zadavatel
Úřední název: Město Litvínov
IČO: 00266027
Poštovní adresa: náměstí Míru 11
43601 Litvínov
Název odboru:
Odbor investic a regionálního rozvoje
Id profilu zadavatele ve VVZ: 480592
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mulitvinov.cz)
plnění veškerých povinností vyplývající z obecně závazných právních předpisů České republiky, zejména pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění Veřejné zakázky podílejí; plnění těchto povinností zajistí Zhotovitel i u svých Podzhotovitelů,
Férové dodavatelské vztahy
- sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými Podzhotoviteli srovnatelných s podmínkami sjednanými ve Smlouvě, a to v rozsahu výše smluvních pokut a délky záruční doby; uvedené smluvní podmínky se považují za srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se Smlouvou,
- řádné a včasné plnění finančních závazků svým Podzhotovitelům, kdy za řádné a včasné plnění se považuje plné uhrazení Podzhotovitelem vystavených faktur za plnění řádně poskytnutá k plnění Veřejné zakázky, a to vždy do 5 pracovních dnů od obdržení platby ze strany Objednatele za konkrétní plnění nebo v termínech splatnosti dle smlouvy s Podzhotovitelem,
Jiné
Environmentálně odpovědné zadávání:
odvoz, uložení a likvidaci odpadů v souladu s obecně závaznými právními předpisy a bude účinně hledat taková technická řešení, která umožní jejich zpětnou recyklaci a další využití
část 1/4
Pro otevření celé PD je nutné stáhnout všechny 4 části projektové dokumentace a následně rozbalit soubor „PD.zip“ v příslušném programu (např. 7zip). Po rozbalení dojde k extrahování všech částí PD (celé PD).