Veřejná zakázka: Konsolidace IT infrastruktury a nové služby TC ORP Litvínov - Konsolidace HW a SW úřadu

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 325
Systémové číslo: P14V00000308
Spisová značka: OSŘ/13225/2014/FRJ
Dle zákona: č. 137/2006 Sb.
Počátek běhu lhůt: 19.12.2014
Nabídku podat do: 06.01.2015 13:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Konsolidace IT infrastruktury a nové služby TC ORP Litvínov - Konsolidace HW a SW úřadu
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je uzavření smlouvy pro veřejnou zakázku Konsolidace IT infrastruktury a nové služby města Litvínov za podmínek stanovených těmito zadávacími podmínkami a technickou specifikací v příloze těchto zadávacích podmínek. Součástí plnění předmětu veřejné zakázky je provedení zkušebního provozu.
Součástí plnění předmětu veřejné zakázky je rovněž poskytování technické podpory po dobu pěti let. Další podrobnosti jsou uvedeny v technické specifikaci a v obchodních podmínkách zadavatele.
Zadavatel rozšiřuje IT infrastrukturu o nový HW a SW, v rámci aktivity Bezpečnostní infrastruktura se požaduje: rozšíření o firewall , systém pro monitorování sítě, zálohovací systém a databázový systém.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 2 474 272 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Město Litvínov
  • IČO: 00266027
  • Poštovní adresa:
    náměstí Míru 11
    43601 Litvínov
  • Název odboru: Odbor systémového řízení
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 480592

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
náměstí Míru 11
436 01 Litvínov

Kontakt

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
19.12.2014 13:30 výzva Jaroslav Frýba Výzva    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 19.12.2014 ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.mulitvinov.cz/vz00000325

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
TALGO Consulting s.r.o. 28995317 Česká republika 2 474 080,00 2 993 636,80
Z + M Partner, spol. s r.o. 26843935 Česká republika 2 470 675,00 2 989 516,75

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 24.02.2015

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Z + M Partner, spol. s r.o. 26843935 Česká republika 2 470 675,00 2 989 516,75

Seznam poddodavatelů vybraného dodavatele

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště
AutoCont CZ a.s., Ostrava 47676795 Česká republika


Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 31.12.2019
Žádný záznam.