Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7502020011445


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Město Litvínov
Identifikační číslo:
00266027
Poštovní adresa:
Městský úřad Litvínov, náměstí Míru 11
Obec:
Litvínov
PSČ:
43601
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 476767682
K rukám:
Ing. Jitka Blovská
       
E-mail:
jitka.blovska@mulitvinov.cz
Fax:
+420 476767601
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.mulitvinov.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.mulitvinov.cz/profile_display_2.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.mulitvinov.cz/vz00000388
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Komplexní revitalizace veřejných prostor v sídlišti Janov – VI
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Litvínov - Janov
Kód NUTS CZ042 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Jedná se o veřejnou zakázku rozdělenou na části: Část č.1 – "Rekonstrukce mostků a dešťové kanalizace" - jedná se o sanaci 4 mostků, to znamená obnovu mostních podpěr (zdivo má poškozené spárování, u zatrubnění u vtoku potoka je zdivo totálně rozebrané), rekonstrukci nosné konstrukce (prosaky vody, výluhy pojiva, koroze obnažené výztuže, oslabení průřezových ploch výztuže i nosníků, hloubková degradace), obnova hydroizolace, výměnu zábradlí a dále dílčí rekonstrukce deštové kanalizace (potrubí, vpusti). Část č.2 – „Rekonstrukce VO “ - výměna svítidel, sloupů, výložníků, kabelových tras veřejného osvětlení. Část č.3 – „Rekonstrukce komunikací“ - jedná se o rekonstrukci chodníků a komunikací, kdy dojde k sanaci poruch, frézováním povrchů , nový asfaltový kryt cca 5 cm, rekonstrukce obrubníků případně lokálně zámková dlažba. Část č.4 – „Doplnění herních prvků“ - stavební práce vč. dodávky herních prvků, vč. dopadových ploch a zpevněných ploch.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45233100-0
 
Další předměty
45221119-9
34928500-3
45231300-8
37535200-9
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
15 411 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:  77  (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Zadavatel na část 1, část 2 a část 4 nepožaduje od uchazečů k zajištění splnění jejich povinností vyplývajících z účasti v zadávacím řízení jistotu dle § 67 zákona.
U části 3 veřejné zakázky požaduje zadavatel od uchazečů k zajištění splnění jejich povinností vyplývajících z účasti v zadávacím řízení jistotu dle § 67 zákona ve výši 200.000 Kč.
Záruční doba ve smyslu ustanovení § 2619 Občanského zákoníku v platném znění se stanovuje v délce 60 měsíců.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Stavba bude realizována z prostředků strukturálních fondů EU - dotačního program IOP pro oblast intervence 5.2 - ZLEPŠENÍ PROSTŘEDÍ V PROBLÉMOVÝCH SÍDLIŠTÍCH - Integrovaný plán rozvoje sídliště Janov a z vlastních zdrojů zadavatele.
Fakturační a platební podmínky jsou řešeny v návrhu Smlouvy o dílo, která je součástí zadávací dokumentace.
Platby budou probíhat výhradně v Kč. Rovněž veškeré cenové údaje budou uváděny v Kč. Splatnost daňových dokladů odsouhlasených pověřeným pracovníkem zadavatele bude 21 dní (viz. ustanovení v SoD).

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
Stavba bude realizována z prostředků strukturálních fondů EU - dotačního program IOP pro oblast intervence 5.2 - ZLEPŠENÍ PROSTŘEDÍ V PROBLÉMOVÝCH SÍDLIŠTÍCH - Integrovaný plán rozvoje sídliště Janov a z vlastních zdrojů zadavatele.
Zadavatel upozorňuje uchazeče, že pokud nebude zadavateli poskytnuta výše uvedená dotace, vyhrazuje si zadavatel možnost jednostranného odstoupení od smlouvy o dílo a to do doby doručení výzvy o zahájení díla viz. odst. 13.5 Návrhu smlouvy o dílo.

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
K prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů předloží uchazeč doklady dle § 53 zákona v následujícím rozsahu (shodné pro všechny 4 části):
- k prokázání kvalifikačního předpokladu dle § 53 odst. 1 písm. a) a b) zákona
- k prokázání kvalifikačního předpokladu dle § 53 odst.1 písm. c), d), e), g), i), j), k) zákona čestné prohlášení, které nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů
- k prokázání kvalifikačního předpokladu dle § 53 odst. 1 písm. f) zákona potvrzení příslušného finančního úřadu, a ve vztahu ke spotřební dani čestné prohlášení.
- k prokázání kvalifikačního předpokladu dle § 53 odst. 1 písm. h) zákona potvrzení příslušného orgánu či instituce
K prokázání profesních kvalifikačních předpokladů doloží uchazeč (shodné pro všechyn 4 části):
-výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence , pokud je v ní zapsán, ne starším 90 dnů
- doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, zejména doklad, prokazující příslušné živnostenské oprávnění (či licenci) pro obor provádění staveb, jejich změn a odstraňování; uchazeč toto doloží výpisem z živnostenského rejstříku, ne starším 90 dnů
Další informace viz. oddíl č. VI.3.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Uchazeč předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. (shodné pro všechny 4 části)
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
čestné prohlášení
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
K prokázání technických kvalifikačních předpokladů doloží uchazeč:
Část č.1:seznam obdobných stavebních prací provedených dodavatelem za posledních 5 let a osvědčení objednatelů o řádném plnění nejvýznamnějších z těchto stavebních prací; Seznam stavebních prací v souhrnném objemu minimálně 3 mil. Kč bez DPH.
Část č.2: seznam obdobných stavebních prací provedených dodavatelem za posledních 5 let a osvědčení objednatelů o řádném plnění nejvýznamnějších z těchto stavebních prací; . Seznam stavebních prací v souhrnném objemu minimálně 4 mil. Kč bez DPH.
Část č.3: seznam obdobných stavebních prací (dopravní stavby) provedených dodavatelem za posledních 5 let a osvědčení objednatelů o řádném plnění nejvýznamnějších z těchto stavebních prací; Seznam stavebních prací v souhrnném objemu minimálně 20 mil. Kč bez DPH.
Část č.4: seznam obdobných stavebních prací provedených dodavatelem za posledních 5 let a osvědčení objednatelů o řádném plnění nejvýznamnějších z těchto stavebních prací; Seznam stavebních prací v souhrnném objemu minimálně 2 mil. Kč bez DPH.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Seznam stavebních prací musí zahrnovat cenu, dobu a místo plnění stavebních prací, osvědčení musí navíc obsahovat údaj o tom, zda byly tyto stavební práce provedeny řádně a odborně.
Část č.1: nejméně 3 osvědčení objednatelů, každé v minimálním rozsahu 0,75 mil. Kč bez DPH.
Část č.2: nejméně 3 osvědčení objednatelů, každé v minimálním rozsahu 0,75 mil. Kč bez DPH.
Část č.3: nejméně 3 osvědčení objednatelů, každé v minimálním rozsahu 3 mil. Kč bez DPH.
Část č.4: nejméně 3 osvědčení objednatelů, každé v minimálním rozsahu 0,3 mil. Kč bez DPH.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: 05/06/2015 (dd/mm/rrrr) Čas: 09:00 (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 05/06/2015 (dd/mm/rrrr) Čas: 09:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
90
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 05/06/2015 (dd/mm/rrrr)
Čas:
09:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Městský úřad Litvínov, nám. Míru 11, 436 01 Litvínov
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Členové komise pro otevírání obálek
- členové hodnotící komise
- maximálně 1 zástupce uchazeče, který podal nabídku řádně a včas
- zástupce poskytovatele dotace
- zapisovatelka

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Integrovaný operační program, oblast podpory 6.5.2 Zlepšení prostředí v problémových sídlištích, podporovaná aktivita: a) Revitalizace veřejných prostranství
http://www.strukturalni-fondy.cz/cs/Microsites/Integrovany-OP/Zadatele-a-prijemci/Pro-zadatele/5-2-Zlepseni-prostredi-v-problemovych-sidlisti
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Doplnění oddílu III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících:
dále pro část č.1 a část č.4: doklad osvědčující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje v souladu s § 54 písm. d) zákona - toto bude doloženo pro stavbyvedoucího zakázky osvědčením autorizovaného technika nebo inženýra v oboru pozemní stavby, či jiného vhodného oboru, vydaného ČKAIT podle zákona č. 360/1992 Sb. v platném znění; uchazeč dále doloží vztah osoby stavbyvedoucího k osobě uchazeče např. čestným prohlášením uchazeče, že jde o jeho zaměstnance, nebo doloží čestné prohlášení této autorizované osoby, že bude pro uchazeče zabezpečovat činnost stavbyvedoucího pro danou veřejnou zakázku - s podpisem a otiskem autorizačního razítka.
Dále pro část č.2: doklad osvědčující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje v souladu s § 54 písm. d) zákona: toto bude doloženo pro stavbyvedoucího zakázky osvědčením autorizovaného technika nebo inženýra v oboru technika prostředí staveb – elektrotechnická zařízení, či jiného vhodného oboru, vydaného ČKAIT podle zákona č. 360/1992 Sb. v platném znění; uchazeč dále doloží vztah osoby stavbyvedoucího k osobě uchazeče např. čestným prohlášením, že jde o zaměstnance, nebo doloží čestné prohlášení této autorizované osoby, že bude pro uchazeče zabezpečovat činnost stavbyvedoucího pro danou veřejnou zakázku - s podpisem a otiskem autorizačního razítka.
dále pro část č.3: doklad osvědčující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje v souladu s § 54 písm. d) zákona: toto bude doloženo pro stavbyvedoucího zakázky osvědčením autorizovaného technika nebo inženýra v oboru dopravní stavby, vydaného ČKAIT podle zákona č. 360/1992 Sb. v platném znění; uchazeč dále doloží vztah osoby stavbyvedoucího k osobě uchazeče např. čestným prohlášením, že jde o zaměstnance, nebo doloží čestné prohlášení této autorizované osoby, že bude pro uchazeče zabezpečovat činnost stavbyvedoucího pro danou veřejnou zakázku - s podpisem a otiskem autorizačního razítka.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167112

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167112
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
18/05/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
1
Název
Rekonstrukce mostků a dešťové kanalizace
1) STRUČNÝ POPIS
Jedná se o rekonstrukci 4 mostků a dešťové kanalizace:
Sanace mostu v ul. Hamerská přes Janovský potok včetně výměny zábradlí - rekonstrukce zahrnuje obnovu degradovaného zdiva klenbového pasu i opěr původní konstrukce (poruchy spárování čelní zdi i mostních podpěr, dochází k uvolňování kamenů ze zdiva opěr a cihel z klenby, odhalená a korodující výztuž rámů)
Sanace mostu v ul. Hamerská přes potok Loupnice včetně výměny zábradlí - rekonstrukce zahrnuje obnovu degradovaných betonových říms, výměnu korodujícího zábradlí, sanaci beton. křídel a mostních podpěr (vznik štěrkových hnízd, otevřených spár, porušená betonáž, koroze výztuže, uchycená vegetace apod.), rekonstrukci mostní konstrukce (sparami prosakuje voda, koroze výztuže, ponechané zbytky bednění, degradace betonu).
Sanace mostu v ul. Křižatecká přes Janovský potok včetně výměny zábradlí - rekonstrukce znamená obnovu mostních podpěr (zdivo má poškozené spárování, u zatrubnění u vtoku potoka je zdivo totálně rozebrané), rekonstrukci nosné konstrukce (prosaky vody, výluhy pojiva, koroze obnažené výztuže, oslabení průřezových ploch výztuže i nosníků, hloubková degradace), obnova hydroizolace
Sanace mostu v ul. Přátelství přes potok Loupnice včetně výměny zábradlí - rekonstrukce zahrnuje obnovu degradovaných betonových říms, výměnu korodujícího zábradlí, sanaci beton.křídel a mostních podpěr
Rekonstrukce dešťové kanalizace - dílčí reko potrubí a vpustí.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45221119-9
 
Další předměty
45231300-8
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
1 616 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: 77 (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Zadavatel stanovuje, že uchazeč (dodavatel) je oprávněn podat nabídku dle § 98 odst. 3 Zákona na všechny či některé části veřejné zakázky nebo jen na jednu část veřejné zakázky.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
2
Název
Rekonstrukce veřejného osvětlení
1) STRUČNÝ POPIS
Jedná se o výměnu svítidel, sloupů, výložníků, kabelových tras v těchto lokalitách: VO v ulici Hamerská - kompletní rekonstrukce VO, výměna svítidel, sloupů, výložníků, kabelových tras. Celkem 26 sloupů a výložníků – 5x dvojitý výložník, 31 kusů svítidel
VO parkoviště Hamerská / Přátelství ppč. 549/45 - kompletní rekonstrukce VO, výměna svítidel, sloupů výložníků, kabelových tras. Celkem 3 sloupy, výložníky a svítidla
VO lampa u Krušnohoru ppč. 549/1 - výměna svítidla, sloupu, výložníku, kabelové trasy. Celkem 1 sloup, výložník a svítidlo.
VO lampa u bloku R3 ppč.577/168 - výměna svítidla, sloupu, výložníku, kabelové trasy. Celkem 1 sloup, výložník a svítidlo.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
34928500-3
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
2 029 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: 77 (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Zadavatel stanovuje, že uchazeč (dodavatel) je oprávněn podat nabídku dle § 98 odst. 3 Zákona na všechny či některé části veřejné zakázky nebo jen na jednu část veřejné zakázky.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
3
Název
Rekonstrukce komunikací
1) STRUČNÝ POPIS
Jedná se o rekonstrukci chodníků a komunikací na různých místech sídliště Litvínov - Janov, kdy dojde k sanaci poruch, frézováním povrchů , nový asfaltový kryt cca 5 cm, rekonstrukce obrubníků případně lokálně zámková dlažba.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45233100-0
 
Další předměty
45233160-8
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
11 000 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: 77 (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Zadavatel stanovuje, že uchazeč (dodavatel) je oprávněn podat nabídku dle § 98 odst. 3 Zákona na všechny či některé části veřejné zakázky nebo jen na jednu část veřejné zakázky.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
4
Název
Doplnění herních prvků
1) STRUČNÝ POPIS
Jedná se o stavební práce včetně dodávky pro doplnění herních prvků v prostoru volnočasového hřiště v rozsahu cca 2 houpačky, altán, cesta odvahy, lavičky vč. dopadových ploch, bouracích prací základků a nových zpevněných ploch
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
37535200-9
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
766 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: 77 (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Zadavatel stanovuje, že uchazeč (dodavatel) je oprávněn podat nabídku dle § 98 odst. 3 Zákona na všechny či některé části veřejné zakázky nebo jen na jednu část veřejné zakázky.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------