Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Číslo jednací ve SpSl OIRR/16315/2015
ID ve SpSl MELTX00F1EYJ
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7501010011435


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Město Litvínov
Identifiakční číslo:
00266027
Poštovní adresa:
Městský úřad Litvínov, náměstí Míru 11
Obec:
Litvínov
PSČ:
43601
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 476767682
K rukám:
Ing. Jitka Blovská
       
E-mail:
jitka.blovska@mulitvinov.cz
Fax:
+420 476767601
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.mulitvinov.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.mulitvinov.cz/profile_display_2.html
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Komplexní revitalizace veřejných prostor v sídlišti Janov - VI - doplnění herních prvků
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Litvínov - Janov
Kód NUTS
CZ042
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Jedná se o doplnění herních prvků v prostoru volnočasového areálu ZŠ Janov: 2 houpačky hnízdo (velké, malé), velký altán s lavicemi a tabulemi, trampolína zapuštěná do země, multifunkční sestava – Cesta odvahy (prolézací stěna, kreslící tabule, hrazdy, házecí stěna, kladiny, atd.), další lavičky a odpadkové koše.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
766 000
Měna:
CZK
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
37535200-9
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
11/05/2015 (dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Odůvodnění účelnosti veřejné zakázky dle §86, odst.2 zák. č. 137/2006 Sb. : Tato veřejná zakázka se zadává v rámci schváleného dotačního programu "IOP - Zlepšení prostředí v problémových sídlištích" v rozsahu Integrovaného plánu rozvoje sídliště Janov.
a) Popis potřeb, které mají být splněním vřejné zakázky naplněny: doplnění herních prvků do volnočasového areáluv rámci v revitalizace veřejných prostranství v sídlišti Janov v Litvínově a navázání na revitalizaci prováděnou v tomto areálu v předchozím projektu, tak aby by se jednalo o kvalitně a plně vybavený areál pro trávení volného času dětí a mládeže.
b) Popis předmětu veřejné zakázky: Jedná se o doplnění herních prvků v prostoru volnočasového areálu ZŠ Janov: 2 houpačky hnízdo (velké, malé), velký altán s lavicemi a tabulemi, trampolína zapuštěná do země, multifunkční sestava – Cesta odvahy (prolézací stěna, kreslící tabule, hrazdy, házecí stěna, kladiny, atd.), další lavičky a odpadkové koše.
c) Popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele: realizací veřejné zakázky dojde ke zkvalitnění trávení volného času dětí a mládeže v lokalitě Litvínov - Janov a dále k navázání na revitalizaci veřejných prostranství v sídlišti Litvínov - Janov prováděnou v předchozích letech a tím ke zvýšení úrovně kvality života občanů města Litvínova žijících na tomto sídlišti. Revitalizace probíhá na pozemcích ve vlastnictví zadavatele. Finanční prostředky budou vynaloženy účelně a hospodárně.
d) Předpokládaný termín splnění veřejné zakázky je do konce září roku 2015.
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
Jedná se o akci financovanou převážně z prostředků Strukturálních fondů EU (Integrovaný operační program, oblast podpory 6.5.2 Zlepšení prostředí v problémových sídlištích, podporovaná aktivita: a) Revitalizace veřejných prostranství)
Předpoklad čerpání koncem roku 2015. Platební podmínky: měsíční fakturace s 10% pozastávkou, splatnost faktur 21 dní.
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Integrovaný operační program, oblast podpory 6.5.2 Zlepšení prostředí v problémových sídlištích, podporovaná aktivita: a) Revitalizace veřejných prostranství
http://www.strukturalni-fondy.cz/cs/Microsites/Integrovany-OP/Zadatele-a-prijemci/Pro-zadatele/5-2-Zlepseni-prostredi-v-problemovych-sidlisti
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
Jedná se o podlimitní zakázku na dodávky zadánvanou v otevřeném řízení v souladu s § 27 ZVZ.
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
https://www.mfcr.cz
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
https://www.mzp.cz
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
https://www.mpsv.cz
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
10/04/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh