Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Číslo jednací ve SpSl OIRR/7880/2015
ID ve SpSl MELTX00EM4XI
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7502020004958


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Město Litvínov
Identifikační číslo:
00266027
Poštovní adresa:
Městský úřad Litvínov, náměstí Míru 11
Obec:
Litvínov
PSČ:
43601
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 476767682
K rukám:
Ing. Jitka Blovská
       
E-mail:
jitka.blovska@mulitvinov.cz
Fax:
+420 476767601
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.mulitvinov.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.mulitvinov.cz/profile_display_2.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.mulitvinov.cz/vz00000352
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Revitalizace MŠ Paraplíčko v Litvínově 2015
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Gluckova ulice, č.p. 136, Litvínov - Janov, PSČ: 435 42
Kód NUTS CZ042 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Veřejná zakázka je rozdělena na 3 části:
Část č.1 – zakázka na stavební práce: „Revitalizace MŠ Paraplíčko v Litvínově- stavební práce“
Jedná se o tyto stavební práce a dodávky - rekonstrukci vnitřních prostor mateřské školy, spočívající ve stavebních pracích v rozsahu dílčích úprav vnitřních dispozic objektu, budou odstraněny původní nášlapné vrstvy podlah a realizovány nové nášlapné vrstvy, rekonstrukce povrchů – obklady, malby, nátěry, bude provedena rekonstrukce vnitřních rozvodů: Elektroinstalace vč. osvětlení, rozvaděčů a slaboproudé elektrotechniky (EZS, anténa, strukturovaná kabeláž, videotelefon, autonomní detekce požáru), ZTI vč. nové sanitární techniky, vzduchotechnika bude ponechána původní – pouze bude provedeno nové dodatečné odvětrání související s úpravami dispozice, rekonstrukce vytápění vč. měření a regulace a rekonstrukce stolového výtahu.
Část č.2 – zakázka na dodávky: „Revitalizace MŠ Paraplíčko v Litvínově - dodávka a montáž venkovních herních prvků“
Jedná se o tyto dodávky a stavební práce - dodávka a montáž venkovních herních prvků vč. souvisejících stavebních prací a terénních úprav.
Část č.3 – zakázka na dodávky: „Revitalizace MŠ Paraplíčko v Litvínově - dodávka a montáž nábytku“
Jedná se o dodávky vnitřního vybavení mateřské školy (nábytek a další prvky např. hudební nástroje).
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45214100-1
 
Další předměty
45410000-4
37535200-9
39161000-8
39162000-5
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
15 380 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:  98  (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Dle čl. VII, bodu 7.1 SoD: Na předaný předmět díla (jeho předanou část) poskytuje zhotovitel objednateli záruku na jakost díla. Záruční doba ve smyslu ustanovení § 2619 Občanského zákoníku v platném znění se stanovuje v délce 60 měsíců.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Fakturační a platební podmínky jsou řešeny v návrhu Smlouvy o dílo, která je součástí zadávací dokumentace.
Platby budou probíhat výhradně v Kč. Rovněž veškeré cenové údaje budou uváděny v Kč. Splatnost daňových dokladů odsouhlasených pověřeným pracovníkem zadavatele bude 21 dní (viz. ustanovení v SoD).
Objednatel uhradí měsíční fakturace provedených prací a dodávek na základě vzájemně odsouhlasených soupisů skutečně provedených prací a dodávek (zabudovaných) a zjišťovacích protokolů předmětu plnění veřejné zakázky do výše 90 % fakturace vč. DPH. Zbývajících 10 % ceny vč. DPH si objednatel ponechá jako pozastávku a uhradí až na základě úspěšného předání a převzetí díla bez vad a nedodělků nebo na základě zápisu o odstranění vad a nedodělků potvrzeného objednatelem.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
Projekt je spolufinancován z Evropských fondů pro regionální rozvoj z Regionálního operačního programu pro region soudržnosti NUTS II Severozápad (ROP SZ), prioritní osa 1, oblast podpory 1.2 – Podpora revitalizace a regenerace středních a malých měst – výzva č.69. Upozorňujeme uchazeče na možnost vyplývající ze zákona 137/2006 Sb., § 84, odst. 2 písmeno d) - na možnost zrušení zadávacího řízení v důsledku podstatné změny okolností, které nastaly v době od zahájení zadávacího řízení a které zadavatel s přihlédnutím ke všem okolnostem nemohl předvídat a ani je nezpůsobil, tj. že zadavateli nebude poskytnuta přislíbená dotace z uvedeného programu na tuto veřejnou zakázku. Toto lze i dle § 84, odst. 2 písmeno e) kvalifikovat jako důvody hodné zvláštního zřetele.

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Uchazeč předloží doklady, jimiž prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 zákona v následujícím rozsahu:
k prokázání kvalifikačního předpokladu dle § 53 odst. 1 písm. a) a b) zákona výpis z evidence Rejstříku trestů, ne starší 90 kalendářních dnů.
- k prokázání kvalifikačního předpokladu dle § 53 odst.1 písm. c), d), e), g), i), j), k) zákona čestné prohlášení, které nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů.
- k prokázání kvalifikačního předpokladu dle § 53 odst. 1 písm. f) zákona potvrzení příslušného finančního úřadu, ne starší 90 kalendářních dnů, a ve vztahu ke spotřební dani čestným prohlášením.
- k prokázání kvalifikačního předpokladu dle § 53 odst. 1 písm. h) zákona potvrzení příslušného orgánu či instituce, ne starší 90 kalendářních dnů.
K prokázání profesních kvalifikačních předpokladů doloží uchazeč:
- výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence , pokud je v ní zapsán, ne starším 90 dnů
- doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, zejména doklad, prokazující příslušné živnostenské oprávnění (či licenci) pro obor provádění staveb, jejich změn a odstraňování; uchazeč toto doloží výpisem z živnostenského rejstříku, ne starším 90 dnů
Dále k části č.1 doloží uchazeč ještě: doklad osvědčující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje.
Podrobněji viz. zadávací dokumentace.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
dle § 50 odst. 1 písm. c) zákona
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Uchazeč předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku.
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Vybraný uchazeč v souladu s § 62 odst.3 zákona (před podpisem smlouvy) předloží doklady k prokázání technických kvalifikačních předpokladů:
na část č.1: dle § 56 odst. 3 písm. a) seznam staveb. prací za posledních 5 let vč. osvědčení objednatelů a osvědčení dle § 56 odst. 3 písm. c)
na část č.2: dle § 56 odst. 3 písm. a) seznam zakázek za poslední 3 roky vč. osvědčení objednatelů
na část č.3: dle § 56 odst. 3 písm. a) seznam zakázek za poslední 3 roky vč. osvědčení objednatelů
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Na část č.1: Seznam stavebních prací bude v souhrnném objemu minimálně 25 mil. Kč bez DPH se zaměřením na provádění pozemních staveb obdobného charakteru jako je předmět této veřejné zakázky, seznam bude doložen nejméně 3 osvědčeními objednatelů, každé osvědčení v minimálním rozsahu 5 mil. Kč bez DPH; dále pro stavbyvedoucího zakázky osvědčením autorizovaného technika nebo inženýra v oboru pozemní ev. dopravní stavby, vydaného ČKAIT podle zákona č. 360/1992 Sb. v platném znění.
Na část č.2: Seznam zakázek bude v souhrnném objemu minimálně 2,5 mil. Kč bez DPH se zaměřením, seznam bude doložen nejméně 3 osvědčeními objednatelů, každé osvědčení v minimálním rozsahu 0,5 mil. Kč bez DPH.
Na část č.3: Seznam zakázek bude v souhrnném objemu minimálně 3,0 mil. Kč bez DPH se zaměřením, seznam bude doložen nejméně 3 osvědčeními objednatelů, každé osvědčení v minimálním rozsahu 0,5 mil. Kč bez DPH.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: 19/03/2015 (dd/mm/rrrr) Čas: 09:00 (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 19/03/2015 (dd/mm/rrrr) Čas: 09:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
6
nebo dnech:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 19/03/2015 (dd/mm/rrrr)
Čas:
09:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Město Litvínov se sídlem Městský úřad Litvínov, nám. Míru 11, 436 01 Litvínov
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Členové komise pro otevírání obálek, maximálně 1 zástupce uchazeče, který podal nabídku řádně a včas, zástupce ROP SZ, zapisovatelka.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Projekt je spolufinancován z Evropských fondů pro regionální rozvoj z Regionálního operačního programu pro region soudržnosti NUTS II Severozápad (ROP SZ), prioritní osa 1, oblast podpory 1.2 – Podpora revitalizace a regenerace středních a malých měst – výzva č.69.
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
20/02/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
1
Název
Revitalizace MŠ Paraplíčko v Litvínově - stavební práce
1) STRUČNÝ POPIS
Konkrétně se jedná o rekonstrukci vnitřních prostor mateřské školy, spočívající ve stavebních pracích v rozsahu dílčích úprav vnitřních dispozic objektu, budou odstraněny původní nášlapné vrstvy podlah a realizovány nové nášlapné vrstvy, rekonstrukce povrchů – obklady, malby, nátěry, bude provedena rekonstrukce vnitřních rozvodů: elektroinstalace vč. osvětlení, rozvaděčů a slaboproudé elektrotechniky (EZS, anténa, strukturovaná kabeláž, videotelefon, autonomní detekce požáru), ZTI vč. nové sanitární techniky, vzduchotechnika bude ponechána původní – pouze bude provedeno nové dodatečné odvětrání související s úpravami dispozice, rekonstrukce vytápění vč. měření a regulace a rekonstrukce stolového výtahu.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45214100-1
 
Další předměty
45410000-4
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
dle zadávací dokumentace
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
12 950 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: 98 (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Zadavatel stanovuje, že uchazeč (dodavatel) je oprávněn podat nabídku dle § 98 odst. 4 Zákona na všechny či některé části veřejné zakázky nebo jen na jednu část veřejné zakázky.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
2
Název
Revitalizace MŠ Paraplíčko v Litvínově - dodávka a montáž venkovních herních prvků
1) STRUČNÝ POPIS
Jedná se o dodávku a montáž venkovních herních prvků (cca 12 sestav) vč. souvisejících stavebních prací (kotvení prvků do země, dopadové plochy, související terénní úpravy).
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
37535200-9
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
dle zadávací dokumentace
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
1 030 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: 70 (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Zadavatel stanovuje, že uchazeč (dodavatel) je oprávněn podat nabídku dle § 98 odst. 4 Zákona na všechny či některé části veřejné zakázky nebo jen na jednu část veřejné zakázky.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
3
Název
Revitalizace MŠ Paraplíčko v Litvínově - dodávka a montáž nábytku
1) STRUČNÝ POPIS
Jedná se dodávku a montáž nábytku včetně dalšího vnitřního vybavení MŠ Paraplíčko.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
39161000-8
 
Další předměty
39162000-5
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
dle zadávací dokumentace
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
1 400 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: 70 (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Zadavatel stanovuje, že uchazeč (dodavatel) je oprávněn podat nabídku dle § 98 odst. 4 Zákona na všechny či některé části veřejné zakázky nebo jen na jednu část veřejné zakázky.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------