Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7502010006024


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
SPORTaS, s.r.o.
Identifikační číslo:
25005430
Poštovní adresa:
Jiráskova 413
Obec:
Litvínov
PSČ:
43601
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
Miroslav Otcovský
       
E-mail:
jednatel@sportas.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.sportas.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.mulitvinov.cz/profile_display_14.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.mulitvinov.cz/vz00000344
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 
společnost s ručením omezeným

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Revitalizace vnitřních prostor sportovní haly v Litvínově - stavební práce a dodávky
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Litvínov, sportovní hala U Koldomu 2049, 436 01 Litvínov
Kód NUTS CZ042 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Jedná se o stavební práce a dodávky spojené s vnitřními stavebními úpravami a opravami jednopodlažního objektu sportovní haly v Litvínově. Objekt je členěn na dvě části, a to: prostor vlastní haly a prostor šaten.
1. V prostoru šaten jsou požadovány minimální dispoziční změny, kompletní výměna všech rozvodů včetně zařizovacích předmětů (rozvody vody, kanalizace, vytápění, elektro, větrání, slaboproudé rozvody ...).
2. V prostoru haly je požadována instalace větrání, rekonstrukce sportovní plochy a výměníkové stanice a další profesní práce.
3. Zároven je požadována oprava horkovodní a vodovodní přípojky do haly.
Součástí zakázky je také dodávka sportovního vybavení, světelné tabule a vybavení interiéru.
Celá zakázka je dělena na části - viz. níže.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45212200-8
 
Další předměty
39516000-2
37482000-0
37450000-7
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
22 855 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:  84  (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Dle SoD: Na předaný předmět díla (jeho předanou část) poskytuje zhotovitel objednateli záruku na jakost díla. Záruční doba ve smyslu ustanovení § 2619 Občanského zákoníku v platném znění se stanovuje v délce 60 měsíců.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Fakturační a platební podmínky jsou řešeny v návrhu Smlouvy o dílo, která bude součástí zadávací dokumentace.
Platby budou probíhat výhradně v Kč. Rovněž veškeré cenové údaje budou uváděny v Kč. Splatnost daňových dokladů odsouhlasených pověřeným pracovníkem zadavatele bude 30 dní.
Objednatel uhradí měsíční fakturace provedených prací a dodávek na základě vzájemně odsouhlasených soupisů skutečně provedených prací a dodávek (zabudovaných) a zjišťovacích protokolů předmětu plnění veřejné zakázky do výše 90 % fakturace vč. DPH. Zbývajících 10 % ceny vč. DPH si objednatel ponechá jako pozastávku a uhradí až na základě úspěšného předání a převzetí díla bez vad a nedodělků nebo na základě zápisu o odstranění vad a nedodělků potvrzeného objednatelem.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
Na stavbu bylo zažádáno o dotaci v rámci ROP Severozápad, oblast podpory 1.2 – podpora revitalizace a regenerace středních a malých měst, výzva č. 69. Upozorňujeme uchazeče na možnost vyplývající ze zákona 137/2006 Sb., §84, odst. 2 písmeno d) - na možnost zrušení zadávacího řízení v důsledku podstatné změny okolností, které nastaly v době od zahájení zadávacího řízení a které zadavatel s přihlédnutím ke všem okolnostem nemohl předvídat a ani je nezpůsobil, tj. že zadavateli nebude poskytnuta z ROP Severozápad dotace na tuto veřejnou zakázku. Toto lze i dle §84, odst. 2 písmeno e) zákona kvalifikovat jako důvody hodné zřetele.

Dále rovněž upozorňujeme uchazeče, že pokud nebude zadavateli poskytnuta výše uvedená dotace nebo nebude zadavatelem dotace přijata, vyhrazuje si zadavatel možnost jednostranného odstoupení od smlouvy o dílo, a to do doby doručení výzvy o zahájení díla viz. Návrh smlouvy o dílo.

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Uchazeč v souladu s § 62 odst.3 zákona předloží doklady, jimiž prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 zákona v následujícím rozsahu:
- k prokázání kvalifikačního předpokladu dle § 53 odst. 1 písm. a) a b) zákona výpis z evidence Rejstříku trestů, ne starší 90 kalendářních dnů.
- k prokázání kvalifikačního předpokladu dle § 53 odst.1 písm. c), d), e), g), i), j), k) zákona čestné prohlášení, které nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů.
- k prokázání kvalifikačního předpokladu dle § 53 odst. 1 písm. f) zákona potvrzení příslušného finančního úřadu, ne starší 90 kalendářních dnů, a ve vztahu ke spotřební dani čestným prohlášením.
- k prokázání kvalifikačního předpokladu dle § 53 odst. 1 písm. h) zákona potvrzení příslušného orgánu či instituce, ne starší 90 kalendářních dnů.
Uchazeč předloží doklady k prokázání profesních kvalifikačních předpokladů v následujícím rozsahu:
- výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence , pokud je v ní zapsán, ne starším 90 dnů
- doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, zejména doklad, prokazující příslušné živnostenské oprávnění (či licenci) pro obor dle částí zakázky o které se uchází
- osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za vedení realizace příslušných stavebních prací (pro stavbyvedoucího zakázky osvědčením autorizovaného technika nebo inženýra v oboru pozemní ev. dopravní stavby, vydaného ČKAIT podle zákona č. 360/1992 Sb. v platném znění); uchazeč dále doloží vztah osoby stavbyvedoucího k osobě uchazeče - u uchazeče o část 1 této zakázky
Podrobněji viz. zadávací dokumentace.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
dle § 50 odst. 1 písm. c) zákona
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Uchazeč předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku.
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Uchazeč předloží doklady k prokázání technických kvalifikačních předpokladů: dle § 56 seznam stavebních prací či dodávek za posledních 5 let vč. osvědčení objednatelů.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Rozsah je specifikován v zadávací dokumentaci dle toho, o jakou část zakázky se uchazeč uchází.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 19/03/2015 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
6
nebo dnech:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 19/03/2015 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:15 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
sídlo zadavatele, Litvínov, Jiráskova 413
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Členové komise pro otevírání obálek, maximálně 1 zástupce uchazeče, který podal nabídku řádně a včas, zástupce ROP SZ, zapisovatelka.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Na projekt bude zažádáno o dotaci v rámci Regionálního operačního programu NUTS II Severozápad, oblast podpory: 1.2 Podpora revitalizace a regenerace středních a malých měst, výzva č. 69.

VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.uohs.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.uohs.cz
Fax:
+420 542167115
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
20/02/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
1
Název
Sportovní hala Litvínov - stavební práce
1) STRUČNÝ POPIS
Jedná se o stavební práce spojené s vnitřními stavebními úpravami a opravami jednopodlažního objektu sportovní haly v Litvínově. Objekt je členěn na dvě části, a to: prostor vlastní haly a prostor šaten.
1. V prostoru šaten jsou požadovány minimální dispoziční změny, kompletní výměna všech rozvodů včetně zařizovacích předmětů (rozvody vody, kanalizace, vytápění, elektro, větrání, slaboproudé rozvody ...).
2. V prostoru haly je požadována instalace větrání a rekonstrukce výměníkové stanice.
3. Zároveň je požadována oprava horkovodní a vodovodní přípojky do haly.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45212200-8
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
14 530 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Na projekt bude zažádáno o dotaci v rámci Regionálního operačního programu NUTS II Severozápad, oblast podpory: 1.2 Podpora revitalizace a regenerace středních a malých měst, výzva č. 69.
V případě nepřiznání dotace může být zadávací řízení či vlastní zakázka zrušena.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
2
Název
Sportovní hala Litvínov - stavební práce, rekonstrukce podlahové krytiny hrací plochy
1) STRUČNÝ POPIS
Jedná se o kompletní rekonstrukci stávající sportovní podlahy, tato bude nahrazena novou a to včetně nového podkladu. Nová podlaha je požadována polyuretanová.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45212200-8
 
Další předměty
45212213-2
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
4 555 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Na projekt bude zažádáno o dotaci v rámci Regionálního operačního programu NUTS II Severozápad, oblast podpory: 1.2 Podpora revitalizace a regenerace středních a malých měst, výzva č. 69.
V případě nepřiznání dotace může být zadávací řízení či vlastní zakázka zrušena.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
3
Název
Sportovní hala Litvínov - dodávka a montáž velkoplošné obrazovky
1) STRUČNÝ POPIS
Dodávka a montáž velkoplošné obrazovky (informační tabule) včetně jejího zapojení a zprovoznění.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
37482000-0
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
1 700 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Na projekt bude zažádáno o dotaci v rámci Regionálního operačního programu NUTS II Severozápad, oblast podpory: 1.2 Podpora revitalizace a regenerace středních a malých měst, výzva č. 69.
V případě nepřiznání dotace může být zadávací řízení či vlastní zakázka zrušena.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
4
Název
Sportovní hala Litvínov - dodávka a montáž vybavení interiéru
1) STRUČNÝ POPIS
Dodávka a montáž vybavení interiéru sportovní haly v Litvínově, zejména pak šaten a klubovny.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
39516000-2
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
860 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Na projekt bude zažádáno o dotaci v rámci Regionálního operačního programu NUTS II Severozápad, oblast podpory: 1.2 Podpora revitalizace a regenerace středních a malých měst, výzva č. 69.
V případě nepřiznání dotace může být zadávací řízení či vlastní zakázka zrušena.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
5
Název
Sportovní hala Litvínov - dodávka a montáž sportovního vybavení
1) STRUČNÝ POPIS
Dodávka sportovního vybavení sportovní haly v Litvínově, zejména branky, sítě, sloupy na sítě, předělové sítě a jiné.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
37450000-7
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
1 210 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Na projekt bude zažádáno o dotaci v rámci Regionálního operačního programu NUTS II Severozápad, oblast podpory: 1.2 Podpora revitalizace a regenerace středních a malých měst, výzva č. 69.
V případě nepřiznání dotace může být zadávací řízení či vlastní zakázka zrušena.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------