Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7402011089733


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Město Litvínov
Identifikační číslo:
00266027
Poštovní adresa:
Městský úřad Litvínov, náměstí Míru 11
Obec:
Litvínov
PSČ:
43601
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 476767617
K rukám:
Ing. Hana Nováková
       
E-mail:
hana.novakova@mulitvinov.cz
Fax:
+420 476767601
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.mulitvinov.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.mulitvinov.cz/profile_display_2.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.mulitvinov.cz/vz00000199
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Revitalizace zeleně v Litvínově
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 27
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Litvínov
Kód NUTS CZ042 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Část č.1 – zakázka na služby: „Revitalizace významné sídelní zeleně v Litvínov – III.etapa“
Jedná se o terénní úpravy – související s kácením a výsadbou dřevin, stabilizace stávající zeleně – arboristické a asanační práce, obnova travnatých ploch – regenerace trávníků, nová výsadba, bourací práce (podezdívky plotů apod.).
Část č.2 – zakázka na služby: „Revitalizace parku u ZŠ s rozšířenou výukou jazyků v Litvínově - realizace“ Jedná se o terénní úpravy – související s kácením a výsadbou dřevin, úpravy související s instalací parkového mobiliáře a dalších abiotických dynamických prvků, stabilizace stávající zeleně – arboristické a asanační práce, obnova travnatých ploch – regenerace trávníků, nová výsadba – jehličnaté a listnaté stromy, keře, keře pro živé ploty, instalace parkového mobiliáře a herních prvků.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
77311000-3
 
Další předměty
45111100-9
37535200-9
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
7 000 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:  3  nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Záruční doba ve smyslu ustanovení § 2619 Občanského zákoníku v platném znění se stanovuje v délce 60 měsíců (viz. bod 7.1 SoD).

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Fakturační a platební podmínky jsou řešeny v návrhu Smlouvy o dílo, která je součástí zadávací doku-mentace.
Platby budou probíhat výhradně v Kč. Rovněž veškeré cenové údaje budou uváděny v Kč. Splatnost daňových dokladů odsouhlasených pověřeným pracovníkem zadavatele bude 21 dní (viz. ustanovení v SoD).

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
Část č.1: Projekt je spolufinancován z dotace Operačního programu Životního prostředí, v rámci 58. výzvy, Prioritní osa 6, Oblast podpory 6.5 – Podpora regenerace urbanizované krajiny, a z vlastních zdrojů zadavatele. Upozorňujeme uchazeče na možnost vyplývající ze zákona 137/2006 Sb., §84, odst. 2 písmeno d) - na možnost zrušení zadávacího řízení v důsledku podstatné změny okolností, které nastaly v době od zahájení zadávacího řízení a které zadavatel s přihlédnutím ke všem okolnostem nemohl před-vídat a ani je nezpůsobil, tj. že zadavateli nebude poskytnuta přislíbená dotace z uvedeného pro-gramu na tuto veřejnou zakázku. Toto lze i dle § 84, odst. 2 písmeno e) kvalifikovat jako důvody hodné zvláštního zřetele.
Dále rovněž upozorňujeme uchazeče, že pokud nebude zadavateli poskytnuta výše uvedená dotace, vyhrazuje si zadavatel možnost jednostranného odstoupení od smlouvy o dílo a to do doby doručení výzvy o zahájení díla viz. odst. 13.5 Návrhu smlouvy o dílo.
Část č.2: Projekt je spolufinancován z dotace Státního fondu životního prostředí ČR, 1. Výzva Národní programy Přílohy XVI Program zeleň do měst a jejich okolí, a z vlastních zdrojů zadavatele.
Upozorňujeme uchazeče na možnost vyplývající ze zákona 137/2006 Sb., §84, odst. 2 písmeno d) - na možnost zrušení zadávacího řízení v důsledku podstatné změny okolností, které nastaly v době od zahájení zadávacího řízení a které zadavatel s přihlédnutím ke všem okolnostem nemohl před-vídat a ani je nezpůsobil, tj. že zadavateli nebude poskytnuta přislíbená dotace z uvedeného pro-gramu na tuto veřejnou zakázku. Toto lze i dle § 84, odst. 2 písmeno e) kvalifikovat jako důvody hodné zvláštního zřetele.
Dále rovněž upozorňujeme uchazeče, že pokud nebude zadavateli poskytnuta výše uvedená dotace, vyhrazuje si zadavatel možnost jednostranného odstoupení od smlouvy o dílo a to do doby doručení výzvy o zahájení díla viz. odst. 13.4 Návrhu smlouvy o dílo.

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
K prokázání profesních kvalifikačních předpokladů doloží uchazeč:
- výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence , pokud je v ní zapsán, ne starším 90 dnů
- doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmě-tu veřejné zakázky, zejména doklad, prokazující příslušné živnostenské oprávnění (či licenci) pro obor provádění staveb, jejich změn a odstraňování; uchazeč toto doloží výpisem z živnostenského rejstříku
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Část č.1:
- seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech
- nejméně 3 osvědčení objednatelů o řádném plnění nejvýznamnějších z těchto služeb
Část č.2:
- seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech
- nejméně 2 osvědčení objednatelů o řádném plnění nejvýznamnějších z těchto služeb
Souhrnně pro obě části:
- osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele v oboru arboristiky nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za poskytování příslušných služeb, a to v oblasti arboristiky
- přehled průměrného ročního počtu zaměstnanců dodavatele či jiných osob podílejících se na plnění zakázek podobného charakteru a počtu vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení za poslední 3 roky
- osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za poskytování příslušných služeb.
- sestavení min. 3 členného týmu
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Část č.1:
- seznam služeb v souhrnném objemu minimálně 7 mil. Kč bez DPH se zaměřením na poskytování služeb
- každé osvědčení v minimálním rozsahu 1,5 mil. Kč bez DPH, osvědčení musí zahrnovat cenu, dobu a místo plnění služeb a musí obsahovat údaj o tom, zda byly tyto služby poskytnuty řádně a odborně.
Část č.2:
- seznam služeb v souhrnném objemu minimálně 7 mil. Kč bez DPH se zaměřením na poskytování služeb.
- každé osvědčení v minimálním rozsahu 1,6 mil. Kč bez DPH, osvědčení musí zahrnovat cenu, dobu a místo plnění služeb a musí obsahovat údaj o tom, zda byly tyto služby poskytnuty řádně a odborně.
Souhrně pro obě části:
minimálně 1 člen týmu musí být držitelem:
- certifikátu European Tree Worker nebo obdobného
- držitel osvědčení odborné způsobilosti pro práce ve výškách a nad volnou hloubkou;
- držitel osvědčení pro práci s motorovou pilou;
- držitel osvědčení o Odborné způsobilosti k zacházení přípravky na ochranu rostlin
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne 19/06/2014 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: 12/09/2014 (dd/mm/rrrr) Čas: 09:00 (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 12/09/2014 (dd/mm/rrrr) Čas: 09:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
6
nebo dnech:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 12/09/2014 (dd/mm/rrrr)
Čas:
09:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
- členové komise pro otevírání obálek
- maximálně 1 zástupce uchazeče
- zástupce SFŽP
- zapisovatelka


ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Část č.1 - Projekt je spolufinancován z dotace Operačního programu Životního prostředí, v rámci 58. výzvy, Prioritní osa 6, Oblast podpory 6.5 – Podpora regenerace urbanizované krajiny, a z vlastních zdrojů zadavatele.
Část č.2 - Projekt je spolufinancován z dotace Státního fondu životního prostředí ČR, 1. Výzva Národní programy Přílohy XVI Program zeleň do měst a jejich okolí, a z vlastních zdrojů zadavatele.
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167112

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167112
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
21/07/2014 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA A
DALŠÍ ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA

I) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT DALŠÍ INFORMACE

Úřední název:
Město Litvínov
Identifikační číslo:
00266027
Poštovní adresa:
nám. Míru 11
Obec:
Litvínov
PSČ:
43601
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 476767682
K rukám:
Ing. Jitka Blovská
E-mail:
jitka.blovska@mulitvinov.cz
Fax:
+420 476767601
Internetová adresa (URL):
http://www.mulitvinov.cz

II) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT ZADÁVACÍ DOKUMENTACI A DALŠÍ DOKUMENTY

Úřední název:
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
       
E-mail:
Fax:
Internetová adresa (URL):

III) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, KAM JE TŘEBA ZASLAT NABÍDKY / ŽÁDOSTI O ÚČAST

Úřední název:
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
       
E-mail:
Fax:
Internetová adresa (URL):

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
1
Název
Revitalizace významné sídelní zeleně v Litvínově - III.etapa
1) STRUČNÝ POPIS
Jedná se o tyto služby a dodávky: terénní úpravy – související s kácením a výsadbou dřevin, stabilizace stávající zeleně – arboristické a asanační práce, obnova travnatých ploch – regenerace trávníků, nová výsadba, bourací práce (podezdívky plotů apod.).
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
77311000-3
 
Další předměty
45111100-9
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
1. terénní úpravy – související s kácením a výsadbou dřevin
2. stabilizace stávající zeleně – arboristické a asanační práce
3. obnova travnatých ploch – regenerace trávníků
4. nová výsadba
5. bourací práce (podezdívky plotů apod.)

(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
3 800 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: 3 nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Projekt je spolufinancován z dotace Operačního programu Životního prostředí, v rámci 58. výzvy, Prioritní osa 6, Oblast podpory 6.5 – Podpora regenerace urbanizované krajiny, a z vlastních zdrojů zadavatele
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
2
Název
Revitalizace parku u ZŠ s rozšířenou výukou jazyků v Litvínově - realizace
1) STRUČNÝ POPIS
Jedná se o tyto služby a dodávky : terénní úpravy – související s kácením a výsadbou dřevin, úpravy související s instalací parkového mobiliáře a dalších abiotických dynamických prvků, stabilizace stávající zeleně – arboristické a asanační práce, obnova travnatých ploch – regenerace trávníků, nová výsadba – jehličnaté a listnaté stromy, keře, keře pro živé ploty, instalace parkového mobiliáře a herních prvků.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
77311000-3
 
Další předměty
37535200-9
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
1. terénní úpravy – související s kácením a výsadbou dřevin, úpravy související s instalací parko-vého mobiliáře a dalších abiotických dynamických prvků
2. stabilizace stávající zeleně – arboristické a asanační práce
3. obnova travnatých ploch – regenerace trávníků
4. nová výsadba – jehličnaté a listnaté stromy, keře, keře pro živé ploty
5. instalace parkového mobiliáře
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
3 200 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: 3 nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
Projekt je spolufinancován z dotace Státního fondu životního prostředí ČR, 1. Výzva Národní programy Přílohy XVI Program zeleň do měst a jejich okolí, a z vlastních zdrojů zadavatele.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------