Formulář F20 - Oznámení o změně

Název formuláře Oznámení o změně
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: F2023-012906


Změna zakázky/koncese během doby jejího trvání

Oddíl I: Veřejný zadavatel/zadavatel

I.1) Název a adresa

Úřední název:
Město Litvínov
IČO: 2
00266027
Poštovní adresa:
nám. Míru 11
Obec:
Litvínov
Kód NUTS:
CZ042
PSČ:
43601
Země:
CZ
Kontaktní osoba:
Ing. Jitka Blovská
Tel.:
+420 476767682
E-mail:
jitka.blovska@mulitvinov.cz
Fax.:
+420 476767601
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
https://www.mulitvinov.cz/
Adresa profilu zadavatele: (URL)
https://zakazky.mulitvinov.cz/profile_display_2.html

Oddíl II: Předmět

II.1) Rozsah veřejné zakázky

II.1.1) Název:
Spisové číslo: 2
Regenerace bývalého areálu Kovošrotu v Hamru u Litvínova – 1.etapa
II.1.2) Hlavní kód CPV:
45000000
Doplňkový kód CPV: 1, 2
II.1.3) Druh zakázky
II.1.7) Konečná hodnota veřejné zakázky
 (bez DPH)
Hodnota:
46438245,59
(Uveďte celkovou hodnotu veřejné zakázky. Informace o jednotlivých zakázkách uveďte v oddíle V)
nebo
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
Měna:
CZK
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota za celou dobu jejich trvání)
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)

II.2) Popis

II.2.1) Název: 2
Část zakázky č.: 2
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
Doplňkový kód CPV: 1, 2

II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ042
Hlavní místo dodání nebo plnění:
areál bývalého kovošrotu ve východní části města Litvínov, v části Hamr, okres Most, kraj Ústecký
II.2.4) Popis výběrového řízení v době zadání zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb)
Jedná se o stavební úpravy stávajících objektů v uzavřeném areálu bývalého Kovošrotu v Hamru u Litvínova, dojde ke kompletní regeneraci administrativní budovy, demolici drobných staveb přilehlých k této budově (přístavků), provedení nového krytého parkovacího stání, drobným stavebním úpravám stávající skladové haly a provedení nového povrchu okolních zpevněných ploch. Dále bude zbudována nová vodovodní přípojka, nová splašková přípojka, nový kanalizační řád a nové dešťové kanalizační potrubí vč. podzemní nádrže na dešťovou vodu.
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy, dynamického nákupního systému nebo koncese
Doba trvání v měsících:
15
 
nebo
Doba trvání v dnech:
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
směrnice 2014/24/EU – V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
směrnice 2014/25/EU – V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
Identifikujte projekt:

Oddíl IV: Řízení

IV.2) Administrativní informace

IV.2.1) Oznámení o výsledku zadávacího řízení týkající se této zakázky
Číslo oznámení v Úř. věst. řady S:

Oddíl V: Zadání zakázky/udělení koncese

Zakázka č.:
P22V00000106
Část zakázky č.: 2
Název:
Regenerace bývalého areálu Kovošrotu v Hamru u Litvínova – 1.etapa

V.2) Zadání zakázky/udělení koncese

V.2.1) Datum uzavření smlouvy/vydání rozhodnutí o udělení koncese:
16.11.2022
(dd.mm.rrrr)
V.2.2) Informace o nabídkách
Zakázka byla zadána/koncese byla udělena skupině hospodářských subjektů
V.2.3) Název a adresa dodavatele/koncesionáře 1
Úřední název:
Y S S E N - spol. s r.o.
IČO: 2
44566565
Poštovní adresa:
Dolní Litvínov 5
Obec:
Litvínov
Kód NUTS:
CZ
PSČ:
43601
Země:
CZ
E-mail:
info@yssen.cz
Tel.:
+420 608555470
Internetová adresa: (URL)
https://www.yssen.cz/
Fax.:
Dodavatelem/koncesionářem je malý či střední podnik
(MSP – jak je uvedeno v doporučení Komise 2003/361/ES)

V.2.4) Údaje o hodnotě zakázky/části/koncese
 (v době uzavření smlouvy; bez DPH)
Konečná hodnota veřejné zakázky:
46438245.59
Měna:
CZK

Oddíl VI: Doplňující informace

VI.3) Další informace: 2

VI.4) Přezkumná řízení

VI.4.1) Orgán příslušný k přezkumu
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Země:
CZ
E-mail:
posta@uohs.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa: (URL)
https://www.uohs.cz
Fax.:
+420 542167112
VI.4.2) Subjekt odpovědný za mediační řízení 2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa: (URL)
Fax.:
VI.4.3) Přezkumné řízení
Přesné informace o lhůtách pro přezkumná řízení:
VI.4.4) Subjekt, u kterého lze získat informace o přezkumném řízení 2
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Země:
CZ
E-mail:
posta@uohs.cz
Tel.:
+420 542167111
Internetová adresa: (URL)
https://www.uohs.cz
Fax.:
+420 542167112

VI.5) Datum odeslání tohoto oznámení:

03.04.2023

Oddíl VII: Změna zakázky/koncese

VII.1) Popis zakázky po provedení úprav

VII.1.1) Hlavní kód CPV:
45000000
Doplňkový kód CPV: 1, 2
II.1.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV 2
Hlavní kód CPV: 1
Doplňkový kód CPV: 1, 2

VII.1.3) Místo plnění
Kód NUTS: 1
CZ042
Hlavní místo dodání nebo plnění:
areál bývalého kovošrotu ve východní části města Litvínov, v části Hamr, okres Most, kraj Ústecký
VII.1.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb)
Dodatkem č.1 ke smlouvě o dílo došlo ke změně závazku ze smlouvy v souladu s § 222 odst. 6 zákona č. 134/2016 Sb.
Změny se týkaly provedení prací, které zadavatel jednající s náležitou péčí nemohl předvídat a jejichž potřeba vyvstala až během realizace stavebních prací. Tyto práce souvisely s nutností provedení prací, které vyvstaly po odbourání původních budov k demolici, po odbourání příček v hlavní budově, po provedení výkopů, v rámci zjištění výrazných nerovností stěn apod. Jedná se např. o provedení nového základového zdiva u budovy AB včetně ochranné vrstvy z nopové folie z důvodu zjištěné absence základového zdiva, o nezbytné odstranění betonových a cihelných konstrukcí (pravděpodobně základů již v minulosti odstraněných staveb) odhalených pod úrovní terénu, včetně odvozu a likvidace vzniklé sutě atd. (viz ZL č. 1).
Z důvodu vzniklých víceprací bylo nutné odečíst některé neprovedené méněpráce (viz ZL č.2).
VII.1.5) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy, dynamického nákupního systému nebo koncese
Doba trvání v měsících:
15
 
nebo
Doba trvání v dnech:
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
směrnice 2014/24/EU – V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
směrnice 2014/25/EU – V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
VII.1.6) Údaje o hodnotě zakázky/části/koncese
(bez DPH)
Celková hodnota zakázky/položky/koncese:
2343211,08
Měna:
CZK
Zakázka byla zadána/koncese byla udělena skupině hospodářských subjektů
VII.1.7) Název a adresa dodavatele/koncesionáře 1
Úřední název:
Y S S E N - spol. s r.o.
IČO: 2
44566565
Poštovní adresa:
Dolní Litvínov 5
Obec:
Litvínov
Kód NUTS:
CZ04
PSČ:
43601
Země:
CZ
E-mail:
info@yssen.cz
Tel.:
+420 608555470
Internetová adresa: (URL)
https://www.yssen.cz/
Fax.:
Dodavatelem/koncesionářem je malý či střední podnik
(MSP – jak je uvedeno v doporučení Komise 2003/361/ES)

VII.2) Informace o změnách

VII.2.1) Popis změn
Povaha a rozsah změn (s uvedením možných předchozích změn zakázky):
Změny související se změnou závazku ze smlouvy dle §222 odst. 6 ZZVZ se týkaly změny, kterou zadavatel jednající s náležitou péčí nemohl předvídat a jejichž potřeba vyvstala až během provádění stavebních prací. Tyto práce vyvstaly po odbourání původních budov k demolici, po odbourání příček v hlavní budově, po provedení výkopů, v rámci zjištění výrazných nerovností stěn apod. Jedná se např. o provedení nového základového zdiva u budovy AB včetně ochranné vrstvy z nopové folie z důvodu zjištěné absence základového zdiva, o nezbytné odstranění betonových a cihelných konstrukcí (pravděpodobně základů již v minulosti odstraněných staveb) odhalených pod úrovní terénu, včetně odvozu a likvidace vzniklé sutě atd. (viz ZL č. 1).
Z důvodu vzniklých víceprací bylo nutné odečíst některé neprovedené méněpráce (viz ZL č.2).
V důsledku těchto okolností dochází k navýšení ceny díla o 226.372,62 Kč bez DPH a celkový cenový nárůst v souvislosti se změnou dle §222 odst.6 ZZVZ v dodatku č.1 ke smlouvě o dílo tak činí zvýšení o 0,49 % z původní hodnoty zakázky.
Celková hodnota změny dle §222 odst.6 ZZVZ uvedená v dodatku č.1 činí 2.343.211,08 Kč, což je 5,05 % původní hodnoty závazku.
VII.2.2) Důvody změny
Popis ekonomických nebo technických důvodů a obtíží či zvýšení nákladů, které brání změně smluvní strany:
Popis okolností, které si vynutily změnu, a vysvětlení neočekávané povahy těchto okolností:
Změny související se změnou závazku ze smlouvy dle §222 odst. 6 ZZVZ se týkaly změny, kterou zadavatel jednající s náležitou péčí nemohl předvídat a jejichž potřeba vyvstala až během provádění stavebních prací. Tyto práce vyvstaly po odbourání původních budov k demolici, po odbourání příček v hlavní budově, po provedení výkopů, v rámci zjištění výrazných nerovností stěn apod. Jedná se např. o provedení nového základového zdiva u budovy AB včetně ochranné vrstvy z nopové folie z důvodu zjištěné absence základového zdiva, o nezbytné odstranění betonových a cihelných konstrukcí (pravděpodobně základů již v minulosti odstraněných staveb) odhalených pod úrovní terénu, včetně odvozu a likvidace vzniklé sutě atd. (viz ZL č. 1).
Z důvodu vzniklých víceprací bylo nutné odečíst některé neprovedené méněpráce (viz ZL č.2).
V důsledku těchto okolností dochází k navýšení ceny díla o 226.372,62 Kč bez DPH a celkový cenový nárůst v souvislosti se změnou dle §222 odst.6 ZZVZ v dodatku č.1 ke smlouvě o dílo tak činí zvýšení o 0,49 % z původní hodnoty zakázky.
Celková hodnota změny dle §222 odst.6 ZZVZ uvedená v dodatku č.1 činí 2.343.211,08 Kč, což je 5,05 % původní hodnoty závazku.
VII.2.3) Navýšení ceny
Aktualizovaná celková hodnota zakázky před změnami (při zohlednění možných dřívějších smluvních změn a cenových úprav a v případě směrnice 2014/23/EU průměrné inflace daného členského státu)
Hodnota bez DPH:
46438245.59
Měna:
CZK
Celková hodnota zakázky po provedení změn
Hodnota bez DPH:
46664618,21
Měna:
CZK
Odpovědností veřejného zadavatele/zadavatele je zajistit soulad s právem Evropské unie a veškerými platnými právními předpisy.
1 prosím opakujte, kolikrát je třeba
2 je-li to relevantní